Klantgerichte dienstverlening, CRM en portals

Klantgerichte dienstverlening, CRM en portalsHier is aangegeven welke diensten Bootrialto op het gebied van klantgerichte dienstverlening, CRM en portals kan leveren

 

Positiebepaling op het gebied van klantgerichte dienstverlening

Waar staat uw organisatie, welke verbeteringen zijn mogelijk, hoe kunt u dit organisatorisch inrichten? Hoe managed u deze veranderingen?

 

Visie- en strategiebepaling CRM

Voordat u over gaat tot een selectie en implementatie van CRM is het verstandig eerst te bepalen wat u wilt bereiken met CRM.

Welke problemen binnen uw organisatie wilt u door middel van CRM oplossen? Wat zijn uw doelstellingen? Is het belangrijk de kosten te verlagen, het imago te verbeteren, de dienstverlening naar verschillende klanten te verhogen?

 

Pakketselectie CRM- en/of portalsoftware

Op basis van doelstellingen, wensen en behoeften binnen de organisatie wordt bepaald welke CRM en/of portalsoftware het meest geschikt is voor uw organisatie.

 

Implementatie en veranderingsmanagement

Is bepaald wat er moet gebeuren, dan kan ondersteuning bij de implementatie van maatregelen om de klantgerichtheid te verbeteren worden geleverd. Tevens kunnen implementaties van CRM en/of portalsoftware worden geleverd.